Hišni red dvorane se sprejme za zagotovitev osebne varnosti ljudi in premoženja ter javnega reda in miru v in na območju dvorane.
Dvorano lahko koristijo uporabniki, ki imajo sklenjeno pogodbo o uporabi z Zvezo kulturnih društev Celje. Vsi uporabniki so dolžni spoštovati in se držati hišnega reda, ne glede na čas aktivnosti, ki jih izvajajo v dvorani.
Vstop v dvorano je dovoljen samo članom društva,ki imajo po dogovorjenem urniku z upraviteljem dvorane vaje ali pripravljene aktivnosti društva.
Za prireditve (koncerte, nastope, kulturne večere…) je dvorana odprta eno uro pred pričetkom ali po dogovoru z upraviteljem.
Upravitelj dvorane preda ključ garderobe/sobe/dvorane uradnemu predstavniku društva, v primeru nepoznane osebe pa le na osnovi osebnega dokumenta. (Osebni dokument se vrača po pregledu dvorane, ter po vrnitvi garderobnega ključa.)
V primeru, da se ključ ne vrne ali se izgubi, je uporabnik dolžan povrniti stroške izdelave ključa in do izdelave novega, nima vstopa v dvorano oz. vadbene prostore.
Kluče in dogovore glede terminov najema dvorane je možno pridobiti in se dogovoriti v uradnem delovnem času JSKD Celje v katerih prostorih se dvorana nahaja.
Prepovedano je poškodovati opremo, premoženje in inventar.
Vsi uporabniki so dolžni obvestiti upravitelja o vseh nepravilnostih in poškodbah, ki so nastale pred prihodom skupine in med vadbo. V kolikor je bila škoda ugotovljena po vadbi, stroške povzročene škode nosijo uporabniki sami.
Najemnik mora zapustiti dvorano eno uro po končani dejavnosti (predstavi, dogodku…). V nasprotnem se mu zaračuna dodatna ura najema dvorane.
Najemnik dvorana plača stroške čiščenja čistilke pri podpisu najemne pogodbe oz. prevzema ključa, ki so 10 € ( velja ob enkratnem najemu dvorane, ne glede na vrsto najema: vaje, prireditev, družabni večer ).
Odgovorni predstavnik društva mora pregledati dvorano, predprostor in vhodv stavbo dvorane in poskrbeti, da jo zapustijo čisto in nepoškodovano, po dogovorjenem urniku vadbe/predstave z upraviteljem.
Društvo lahko uporablja le tiste prostore, za katere ima dovoljenje s strani upravitelja. Nikomur ni dovoljeno vstopiti v druge prostore dvorane ali sosednje enote, če to ni dogovorjeno z upraviteljem.
Vstop je prepovedan živalim, vsem opitim, zasvojenim osebam in tistim, ki se ne držijo hišnega reda.
V dvorano je prepovedano prinašati hrano in pijačo (voda dovoljena), razen če to ni predhodno dogovorjeno.
V vseh prostorih dvorane je prepovedano kajenje.
Nameščanje reklamnih napisov, plakatov in tiskovin je dovoljeno nameščati na za to pripravljena reklamne prostore ali predhodnim dovoljenjem upravitelja.
Premeščanje opreme iz posameznega prostora, dovažanje in nameščanje težjih predmetov je dovoljeno le po predhodnem dogovoru z upraviteljem.
Uporabniki prostorov materialno odgovarjajo za stanje opreme in naprav v času uporabe v tem prostoru. Uporabnik je dolžan povrniti ali odpraviti povzročeno škodo. V primeru, da tega ni storil, prostorov ne more več uporabljati, škodo pa bo poravnal na podlagi pravnomočnosti sodbe pristojnega sodišča.
Zvezo kulturnih društev Celje in JSKD Celje ne odgovarjata za škodo, ki bi nastala ob odtujitvi predmetov ali stvari uporabnikov v dvorani.
Uporaba dvorane in naprav je na lastno odgovornost uporabnika.
Organizator prireditve oziroma uporabnik dvorane je dolžen sam poravnati stroške organizacije prireditve javnega značaja,kot so IPF, SAZAS, odvesti davek od prodanih vstopnic, prispevkov in donacij.
II. Kontrola nad izvajanjem hišnega reda
Kontrolo nad izvajanjem hišnega reda opravljajo:
- skrbnik dvorane Sebastjan Volavc
- zaposleni v JSKD Celje
- upravni odbor zveze kulturnih društev Celje
- v okviru dogodka pa najemnik
III. Ukrepi v primeru kršitev
V primeru kršitve določil hišnega reda, s katerim je opredeljena PREPOVED,
se do kršitelja izvajajo naslednji ukrepi, ki veljajo dokler upravitelj le-teh ne
prekliče:
Prepoved vstopa v dvorano.
Začasni odvzem predmetov ki so skladiščeni po dogovoru v dvorani.
Postopek za ugotavljanje odgovornosti.
Zahtevek za povračilo povzročene škode in izgube prihodka zaradi storjene škode.
IV. Prireditve
Vsaka prireditev v dvorani mora biti predhodno dogovorjena z upraviteljem ali članom upravnega odbora zveze kulturnih društev Celje.
Organizator prireditve mora v pisni obliki pri podpisu pogodbe navesti odgovorno osebo za celotno prireditev.
Za osnovno lučno tehniko in ozvočenje ter LCD projekcijo poskrbi skrbnik dvorane po željah najemnika( osnovna nastavitev –brez tehniciranja ),
za dodatno tehniko mora imeti zagotoljenega strokovnjaka, ki mora biti
prisoten na prireditvi.
Po končani prireditvi je potrebno:
- pregledati vse prostore, ki so bili uporabljeni med prireditvijo,
- namestiti predmete in opremo v stanje, ki je bilo pred prireditvijo.
- očistiti dvorano (pobrati nastale smeti…).
V. Končno določilo
Hišni red se objavi na internetni strani zveze kulturnih društev Celje, uporabljati pa se začne z dnem, ko ga potrdi upravni odbor zveze kulturnih društev Celje.
Spremembe in dopolnitve dogovora o hišnem redu se sprejemajo na enak način, kot to velja za njegovo potrditev.